در این راهنما ، شما در مورد نقش ROI ، فرمول آن ، چرا از آن استفاده می کنید ، چهار روش برای محاسبه به راحتی آن و روش های اضافی برای تجزیه کار خواهید آموخت. الگوهای Excle Excel را برای انجام انواع کارهای ROI ، از جمله معیارهای بازاریابی محتوا ، تجزیه و تحلیل ROI وب سایت ، ابتکار کیفیت مراقبت های بهداشتی ROI ، ماشین حساب ROI رویداد ، ماشین حساب ROI PLM ، IT ROI ، ماشین حساب اجتناب از هزینه و TCO ROI بارگیری کنید.
Cash Flow ROI (CFROI) یک پروکسی برای بازده اقتصادی یک شرکت است. این بازده با نرخ بهره که از استاندارد فدرال رزرو (نرخ تخفیف) به بانکهای تجاری شارژ می شود ، برای دیدن اینکه آیا پتانسیل ارزش افزوده وجود دارد یا خیر. CFROI میانگین بازده اقتصادی در یک سال در تمام سرمایه گذاری های یک شرکت است. متغیرهای خود را در این الگوی وارد کنید تا CFROI شرکت خود را تعیین کنید.

در این الگوی متغیرهای زیر را وارد خواهید کرد:
در زیر خروجی های این ورودی ها آمده است:
مقدار فعلی خالص (NPV) و نرخ بازده داخلی (IRR) معیارهایی هستند که برای تخمین ROI استفاده می شوند. NPV تفاوت دلار بین ارزش فعلی جریان های نقدی و جریان خروجی با گذشت زمان است. شرکت ها از NPV به عنوان ابزاری استفاده می کنند تا به آنها در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک سرمایه گذاری ارزش بلند مدت را ارائه می دهد ، برای مقایسه گزینه های مختلف سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها باید یک محصول جدید را معرفی کنند ، استفاده می کنند. IRR محاسبه ای است که با در نظر گرفتن NPV برابر با صفر ، درصد سودآوری سرمایه گذاری های احتمالی را تخمین می زند.
NPV به هر جریان نقدی جداگانه نگاه می کند ، حتی اگر نرخ تخفیف ناشناخته باشد. NPV بزرگتر از صفر باعث می شود یک پروژه از نظر مالی ارزشمند باشد. IRR پروژه ها را با استفاده از یک نرخ تخفیف ، جریان نقدی قابل پیش بینی ، ریسک برابر و زمان کوتاه تر مقایسه می کند. IRR تغییر در نرخ تخفیف را به خود اختصاص نمی دهد ، که در بعضی مواقع آن را به یک معیار ضعیف تبدیل می کند. علاوه بر این ، اگر ترکیبی از جریان نقدی مثبت و منفی وجود داشته باشد ، محاسبات IRR مؤثر نیست. برای محاسبه NPV و IRR شرکت خود ، از این الگوی استفاده کنید.

در این الگوی موارد زیر را وارد خواهید کرد:
در زیر خروجی های این الگوی آورده شده است:
آماده سازی برای یک کنفرانس یا یک رویداد بزرگ یک تعهد بزرگ برای یک تجارت است. هزینه های مستقیمی مانند هواپیما ، ثبت نام و اسکان و هزینه های غیرمستقیم مانند ساعات آماده سازی وجود دارد. اجتناب از هزینه شامل اقدامات یا تعویض رویدادهایی است که هزینه های آینده را کاهش می دهد ، مانند برنامه ریزی کنفرانس های مجازی ، آموزش ها یا تعویض قطعات قبل از خرابی (و آسیب بعدی به سایر قسمت ها). فعالیت های اجتناب از هزینه ممکن است هزینه های فوری بالاتری داشته باشد اما صرفه جویی در هزینه - گاهی در کل پس انداز شدید - با گذشت زمان. این یک مفهوم متفاوت از صرفه جویی در هزینه است ، که در آن شما در واقع پولی را که برای هزینه کردن برنامه ریزی می کنید پس انداز می کنید. هزینه های پایین تر ، سرمایه گذاری یا بدهی چیزی است که باعث صرفه جویی در هزینه می شود.
برای محاسبه جلوگیری از هزینه به عنوان ROI از این الگوی استفاده کنید. این ماشین حساب دارای سناریوهای مختلف از جمله آموزش ، کنفرانس و یک رویداد حضوری است. این هزینه ها به ترتیب با یک توجیهی مجازی ، یک کنفرانس مجازی و یک رویداد بزرگ مجازی مقایسه می شوند. با توجه به ورودی خود ، می توانید هزینه های هر یک از شرکت کنندگان را برای هر یک ، ضریب اجتناب از هزینه برای هر شرکت کننده و عامل اجتناب محاسبه کنید.

بازاریابی هزینه زیادی برای هر مشاغل است. این که آیا شرکت شما در یک برنامه جامع سرمایه گذاری می کند که تبلیغات چاپی و تلویزیونی و همچنین حضور رسانه های اجتماعی را از بین می برد ، یا فقط یک صفحه فیس بوک دارد ، باید با گذشت زمان ارزش محتوای خود را بدانید. تصمیمات سیریوس در سال 2013 اظهار داشت كه 60 تا 70 درصد از محتوا استفاده نشده است. هزینه آفرینش به خودی خود هزینه هر ساعت هر شخص را با توجه به تعداد ساعات ایجاد درگیر ، به علاوه هرگونه هزینه واقعی محتوا شامل می شود. داشتن ROI برای محتوای بازاریابی می تواند به ایجاد انگیزه در کارکنان شما در استفاده از آن کمک کند.
ROI بازاریابی (MROI) به سادگی درآمد حاصل از محتوای شما منهای هزینه تولید محتوای شما است. این یک محاسبه ساده است ، اما برخی از متخصصان هشدار می دهند که متخصصان بازاریابی باید چگونگی و آنچه را که اندازه گیری کرده اند برای نشان دادن به ذینفعان تعریف کنند که آیا آنها ROI کوتاه مدت خاص کانال را تعریف می کنند یا برای بودجه بلند مدت یا تصمیمات استراتژیک تعیین می کنند. در این الگوی ROI بازاریابی ، به منظور مقایسه ارزش نسبی آنها ، فضایی برای ابتکارات بازاریابی چندگانه پیدا خواهید کرد.

برای استفاده از این الگوی ، موارد زیر را وارد کنید:
از این ورودی ها ، این خروجی ها را دریافت خواهید کرد:
تقاضا برای اندازه گیری و گزارش بازاریابی با هزینه های بازاریابی در حال افزایش است. معیارهای زیادی وجود دارد که باید گزارش شود تا موفقیت برنامه بازاریابی شما را نشان دهد. بسیاری از متخصصان برای دستیابی به پشتیبانی مورد نیاز خود ، راحت در ارتباط با تأثیر خود در معیارهای خط پایین ارتباط برقرار نمی کنند. معیارهای کلیدی که هر فرد بازاریابی باید گزارش راحت باشد شامل موارد زیر است:
رسیدن
بازدیدها
منجر می شود
مشتری
نرخ تبدیل
برای ثبت معیارها برای گزارش با این الگوی از هر یک از پنج دسته فوق استفاده کنید. این فضایی را برای هر نمودارهای متریک و آماده فراهم می کند تا به عرشه بازاریابی خود اضافه شود تا بتوانید موفقیت خود را ارائه دهید. الگوهای دسترسی ، بازدیدها ، سرب و مشتریان را پر کنید و الگوی نرخ تبدیل شما به طور خودکار از داده های شما پر می شود.

الگوی معیارهای بازاریابی محتوا را بارگیری کنید
Google Analytics می تواند به شما در تعیین ارزش مالی محتوای خود کمک کند تا بتوانید ROI را محاسبه کنید. از GA برای ردیابی URL ها از تمام مطالب وب خود ، مانند وب سایت ، فیس بوک ، خبرنامه ها و هر منبع دیگر استفاده کنید. شما می توانید پیگیری کنید که چه کسی به سایت شما می آید و مسیری که برای رسیدن به آنجا طی کرده اند. به عنوان مثال ، می توانید تعداد چند بار شخصی را از یک پست فیس بوک به سایت خود دسترسی داشته باشید ، یا چند بار محتوای شما از سایت شما بارگیری شده است.
برای راه اندازی Google Analytics ، با ورود به سیستم یا ایجاد یک حساب تحلیلی شروع کنید. ملک خود را در برگه Admin تنظیم کنید. ملک شما وب سایت ها یا برنامه های شما است که می خواهید ردیابی کنید. در اینجا نحوه تنظیم Google Analytics آورده شده است:
نمای گزارش را در ملک خود تنظیم کنید. گزارش داده را می توانید بر اساس چه فیلترهایی اضافه کنید:
کد ردیابی را به وب سایت یا برنامه خود اضافه کنید.
GTAG ('JS' ، تاریخ جدید ()) ؛
برای تعیین چگونگی عملکرد صفحات شما می توانید اهداف را در صفحه Analytics خود اضافه کنید. اطلاعات را از وب سایت یا برنامه خود در این ماشین حساب ROI وب سایت وارد کنید تا ROI را برای ترافیک مبتنی بر وب خود تعیین کنید. یک مرور کلی کمپین وب سایت را در یک برگه رول پیدا خواهید کرد ، که به شما می گوید کدام کمپین ها موفق ترین هستند تا بتوانید آنها را مقایسه کنید.

در این الگوی ماشین حساب ، صفحات گسترده ای را برای هر یک از کمپین های خود پیدا خواهید کرد. ورودی های هر کمپین به شرح زیر است:
از این ورودی ها ، موارد زیر خروجی های شما هستند:
راه دیگر برای کشف درآمد حاصل از محتوای وب شما ، بررسی فروش آنلاین خود است. هر بار که محصولات را در وب سایت خود می فروشید ، می توانید از محتوای دیجیتالی خود برای سوق دادن مشتریان به صفحات فروش خود استفاده کنید. هر بار که یک مقاله وبلاگ ارسال می کنید ، باید پیوندهایی وجود داشته باشد که مشتریان شما می توانند برای رسیدن به محصولات شما دنبال کنند. از این بازدیدهای صفحه ، به درآمد حاصل از دوره و تعداد بازدیدهای محتوای خود نگاه کنید.
برنامه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای مدیریت رسانه های اجتماعی و محتوای بازاریابی خود که می توانید خریداری کنید نیز استفاده کنید. برخی از این نرم افزار به نرم افزار موجود شما وصل می شوند تا گزارش شما آسانتر شود. اگر درآمد شما به محتوای بازاریابی اجتماعی شما بستگی دارد ، ارزش بررسی ویژگی های آنها و سهولت استفاده برای شرکت خود را دارد. برخی از این برنامه ها شامل Hootsuite ، HubSpot ، Buzzsumo و Quintly هستند.
با هزینه های مراقبت های بهداشتی ، برنامه های بهداشتی تحت حمایت دولت و خصوصی باید بتوانند ROI خود را برای اندازه گیری تأثیر ابتکارات بهبود کیفیت خود ثابت کنند. این هفت برگه می تواند به شما در اثبات ROI ابتکار بهبود کیفیت خود کمک کند:

پروژه های زیادی وجود دارد که شما را به محاسبه ROI نیاز دارند. برخی از این موارد ممکن است به دلیل تغییر سیستم یا سیستم نرم افزاری باشد که می تواند بسیار گران شود ، بنابراین قادر به گزارش ROI به ذینفعان شما بسیار مهم می شود.
در زیر یک ماشین حساب ROI برای هر ابتکار عمل یا پروژه اصلی IT است. این ماشین حساب ستون هایی را برای شامل داده ها تا هشت سال فراهم می کند ، اما می توانید سالهای بیشتری را به عنوان ستون اضافه کنید. ورودی ها شامل موارد زیر است:
خروجی های این شامل زیرنویس های هر ، جریان نقدی ، جریان نقدی تجمعی و نتایج است. نتایج شامل موارد زیر است:
برای سهولت گزارش ، نمودارهایی درج شده است که به طور خودکار جریان نقدی پروژه سالانه ، تجزیه و تحلیل اجرای کلی پروژه و صرفه جویی در هزینه های کل پروژه/تجزیه و تحلیل درآمد را نشان می دهد.

یکی دیگر از ماشین حساب های ROI نرم افزاری برای سیستم های مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) است. ورودی های این ماشین حساب موارد زیر را شامل می شود:
خروجی های این ماشین حساب موارد زیر را شامل می شود:
سالانه:
به طور کلی :
از نمودار استفاده کنید که به صورت بصری NPV جریان نقدی تجمعی را نشان می دهد تا ذینفعان خود را به روز کنید.

ایجاد یک پرونده تجاری به تیم یا شرکت شما کمک می کند تا بودجه را در هر پیشنهادی توجیه کند. این سود مورد انتظار از هرگونه تعهد است ، خواه شما برای جایگزینی تجهیزات قدیمی یا شروع یک برنامه بازاریابی تازه ، پرونده ای را ایجاد کنید. استفاده از ROI و سایر معیارهای جریان نقدی روشی عالی برای کمک به شما در ساخت پرونده تجاری خود است - به ویژه در مورد سرمایه گذاری های فناوری که مدیران مالی می توانند هزینه ها و مزایای مورد انتظار را برای محاسبه ROI شناسایی کنند. به عنوان مثال ، شما ممکن است بخواهید برای رویدادی که شرکت شما در نظر دارد میزبان باشد ، یک پرونده تجاری ایجاد کنید. بر اساس ROI از رویدادهای گذشته ، می توانید اطلاعات شرکت خود را در مورد سطح رویداد برای اهداف آنها ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر ROI ها به طور قابل توجهی متفاوت باشند ، می توانید به جای یک مهمانی کوکتل با هزینه کوچک و کم هزینه ، برای یک رویداد رسمی بزرگ ایجاد کنید ، و این رویداد بزرگ باعث ایجاد مشتری های بیشتری می شود. از این الگوی ماشین حساب ROI رویداد ساده استفاده کنید تا با وارد کردن تعداد شرکت کنندگان ، هزینه ها و اطلاعات معامله ، چه ROI رویدادهای گذشته شما را به دست آورد. خروجی ها سپس هزینه رویداد را برای هر نفر ، ROI و درصد ROI می دهند.

در همین راستا به عنوان اثبات یک پرونده تجاری ، یک برنامه تجاری باید نوعی توجیه اقتصادی داشته باشد تا دانش خود را در اختیار ذینفعان قرار دهد که آنها در حال تصمیم گیری در مورد سیاست های صحیح و تصمیم گیری های مالی هستند. ROI یک انتخاب مناسب است ، اگرچه هزینه های نامشهود یا فازی را در نظر نمی گیرد و مزایایی که ممکن است تجزیه و تحلیل هزینه و سود (CBA) نشان دهد. با این حال ، از آنجا که این اقدامات فازی است ، ممکن است به هر حال داده ها را به طور دقیق نشان ندهند.
هزینه کل مالکیت (TCO) به ارزیابی هزینه ها در یک شرکت برای محصولات یا سیستم ها کمک می کند. به طور عمده در IT مورد استفاده قرار می گیرد ، TCO به طور کلی نه تنها سخت افزار و نرم افزار را شامل می شود ، بلکه کسب ، مدیریت ، پشتیبانی ، هزینه ها ، آموزش و هرگونه ضرر و زیان دیگر را نیز در طول اجرای پیش بینی می کند. این محاسبه با استفاده از داده ها در طی چند سال انجام می شود ، بنابراین می توانید چرخه عمر TCO را ارائه دهید. از TCO می توان برای توجیه جامع خریدهای جدید نرم افزار استفاده کرد - به ویژه که آنها به طور کلی چنین چشم اندازهای گران قیمت هستند. TCO داده های منفی در یک معادله ROI است که نشان می دهد چه هزینه می کنید.
علاوه بر این ، بسیاری از متخصصان علاقه مند به TCO همچنین داده های جلوگیری از هزینه یا داده های مثبت را در یک معادله ROI می خواهند. به عنوان مثال ، با هر دو TCO و جلوگیری از هزینه ، می توانید ROI جایگزین کردن یک سیستم نرم افزاری را که عملکردی را انجام می دهد که موجب صرفه جویی در هزینه شما می شود ، محاسبه کنید.
از این الگوی برای چنین سناریویی استفاده کنید ، جایی که TCO یک سیستم نرم افزاری (مانند یک بستر توجیهی مجازی) و جلوگیری از هزینه یک توجیهی مجازی برای کشف ROI ترکیب شده است. همچنین می توانید از الگو به طور مستقل برای تعیین یا جلوگیری از هزینه TCO یا هزینه استفاده کنید. در این الگوی ، فضایی برای وارد کردن هزینه های مستقیم و غیرمستقیم خود در طی چندین سال پیدا خواهید کرد. ورودی ها شامل هزینه های زیر است:
همچنین فضایی برای وارد کردن داده های اجتناب از هزینه وجود دارد. موارد زیر از داده های ورودی محاسبه می شود:

تجزیه و تحلیل ROI می تواند در سطح پیچیدگی آن متفاوت باشد. صرف نظر از میزان داده ها ، فرمول اصلی ROI سه مرحله را شرح می دهد:
ROI = (سود از سرمایه گذاری - هزینه سرمایه گذاری) / (هزینه سرمایه گذاری)
ماشین حساب ROI ساده ضمیمه یک الگوی اکسل است. ROI ممکن است در اکسل محاسبه شود ، اما هیچ فرمول خاصی برای آن وجود ندارد - به سادگی ورودی ها و خروجی ها را نشان می دهد تا به شما در رسیدن به شماره نهایی کمک کند. در این الگوی چهار روش مختلف برای محاسبه ROI پیدا خواهید کرد. اما ، همیشه باید ارزش سرمایه گذاری اصلی یا قیمت سهم خود را وارد کنید.

دانلود الگوی ساده ماشین حساب ROI
چهار روش موجود در الگوی فوق شامل روش درآمد خالص ، روش افزایش سرمایه ، روش بازده کل و روش سالانه: روش درآمد خالص: تقسیم سود خالص توسط کل دارایی ها. ارزش سرمایه گذاری اصلی خود و درآمد خالص آن را وارد کنید ، این همان چیزی است که کمتر از مالیات و کسر درآمد.
شرکت ها از ROI برای سنجش سود از هر نوع سرمایه گذاری اعم از وقت ، پول و انرژی استفاده می کنند. بازده سرمایه گذاری (ROI) یک اقدام عملکردی است که می تواند در موارد ساده از طریق فرمول یا در موارد پیچیده تر از طریق الگوی با فرمول های مختلف محاسبه شود. محاسبات هنگامی اتفاق می افتد که آنچه را که در مقابل آنچه بدست می آید وارد کنید. این همچنین می تواند یک دیدگاه سرمایه گذاری از جریان نقدی یک شرکت از طریق اقدامی که انجام داده است باشد. به عبارت دیگر ، سود یک سرمایه گذاری با هزینه تقسیم می شود تا ببیند آیا ارزش آن را دارد یا خیر. ROI بسته به صنعت تجارت ، تفسیرهای زیادی دارد. برای بسیاری از مشاغل ، ROI صرفاً اندازه گیری سود مالی یا ضرر نسبت به هزینه هایی مانند کسر ، هزینه ها ، نیروی کار یا منابع است.
در مدیریت پروژه ، ROI به مشاغل کمک می کند تا تعیین کنند که آیا می خواهند در پروژه های خاص سرمایه گذاری کنند و در مورد چندین پروژه ، تصمیم بگیرند بین آنها تصمیم بگیرند. در مورد پروژه های بلند مدت ، مشاغل برای محاسبه دقیق ROI باید تورم و درآمد آینده را در نظر بگیرند. در مورد برخی از پروژه های با کیفیت ، محاسبه ROI ممکن است دشوار باشد زیرا تبدیل داده های غیر قابل قبول مانند ایده ها و احساسات خوب به ارزش های پولی دشوار است. به عنوان مثال ، صرف هزینه برای قرار دادن در یک اتاق خواب جدید ممکن است کارمندان شما را شادتر کند و نسبت به محیط خود احساس مثبت تر کند. با این حال ، محاسبه درآمد یک اتاق استراحت جدید دشوار است.
ROI به عنوان یک مفهوم و یک فرمول خاص استفاده می شود. به عنوان یک مفهوم ، می تواند سودآوری یا کارآیی را اندازه گیری کند. مردم هنگام بحث در مورد آنچه برای ورودی خود باز می گردند ، به ROI مراجعه می کنند. با این حال ، ROI یک معیار واقعی است که می تواند به عنوان نسبت یا درصد محاسبه شود. فرمول اصلی برای محاسبه ROI:
ROI = سود خالص / کل سرمایه گذاری *100
شما به دلایل مختلف از ROI استفاده می کنید:
با این حال ، مدل سازی ROI محدودیت هایی دارد. برخی از مدلها به اندازه کافی در هزینه ها و بازده های دقیق آن عامل نیستند. ارزیابی هزینه های نرم یا نامشهود دشوار است. مسئله دیگر این است که هزینه ها و بازده یک پروژه ممکن است با پیش بینی ها مطابقت نداشته باشد. سرانجام ، برخی از مدل های ROI ممکن است چیزی بیش از یک اندازه گیری مالی از یک پروژه نباشد ، و به ذینفعان اندازه گیری ناکافی از بازده یا ایجاد سوء تفاهم واقعی پروژه می دهد.
بیش از یک راه برای مدل سازی ROI وجود دارد ، و تحلیلگران مختلف می توانند مدل های متفاوتی را مدل کنند ، احتمالاً نتیجه را نادرست نشان می دهند. بنابراین ، ذینفعان و رهبران مشاغل باید نه تنها از ROI یک پروژه بلکه نحوه مدل سازی آن سؤال کنند. تأثیراتی که یک پروژه بر بیش از فقط تجارت دارد ، گاهی اوقات از بین می رود. به عنوان مثال ، بازده اجتماعی سرمایه گذاری (SROI) یک معیار مدرن است که پیامدهای اجتماعی ، زیست محیطی ، اقتصادی و زیست محیطی را در پروژه ها در نظر می گیرد. SROI از نقشه برداری ضربه استفاده می کند ، که یک تکنیک برنامه ریزی استراتژیک است.
ROI با کم کردن هزینه پروژه از ارزش مالی محاسبه می شود. ارزش مالی همان چیزی است که پروژه به شما بازپرداخت می کند ، اما گاهی اوقات عدم اطمینان در اختصاص ارزش های پولی به نتایج وجود دارد. برای انجام این کار ، مقادیر را به اجزای شناخته شده بشکنید و آنها را تعریف کنید. این مؤلفه ها معمولاً شامل زمان ، حجم و دلار برای زمان و پروژه مانند این فرمول هستند:
ارزش مالی = TVD حاضر - پروژه TVD
v = حجم ، مقدار واحدها
در حال حاضر = مقدار فعلی
پروژه = ارزش یک پروژه موفق
یک نمونه از استفاده از این فرمول ، پروژه ای را در نظر می گیرد که چرخه تولید را 20 درصد کاهش می دهد. این تیم محاسبه کرد که هزینه تولید محصول آنها 5000 دلار بوده است. زمان تولید یک واحد 10 ساعت ، با دستمزد 90 دلار در ساعت و 41،00 دلار مواد بود. برای تولید 500 مورد از این واحدها ، هزینه خط تولید 2. 5 میلیون دلار بود.
این پروژه زمان چرخه تولید را 20 درصد ، از 10 ساعت به هشت ساعت کاهش داده است ، در حالی که هزینه های باقی مانده را یکسان نگه می دارد. هزینه تولید جدید 4،820 دلار در هر واحد و 2. 41 میلیون دلار برای خط تولید سالانه است. بنابراین ، با استفاده از فرمول فوق ، ارزش مالی پروژه ها:
ارزش مالی = 2،500،000 دلار - 2،410،000 دلار = 90،000 دلار در پس انداز سالانه
هزینه پروژه دومین مؤلفه فرمول ROI است. دو متغیر اصلی وجود دارد که هزینه پروژه را تشکیل می دهد: تجزیه کار با گذشت زمان و هزینه کار. تجزیه کار با گذشت زمان ، کار یا وظایف را به گرانول ترین سطح ممکن و در بهترین روش با ترتیب زمانی تجزیه می کند. در مدیریت پروژه ، این ممکن است به عنوان ساختار تجزیه کار (WBS) نیز شناخته شود. در اینجا یک مثال آورده شده است:
نمودار را در اینجا وارد کنید
هزینه های کار مورد نیاز به پزشک نیاز دارد که هنگام اختصاص هزینه ها عوامل خاصی را در نظر بگیرد. حتی این عوامل می توانند به طور گسترده ای متفاوت باشند ، آنها می توانند موارد زیر را شامل شوند:
پس از تعریف این هزینه ها ، می توانید آنها را به WBS خود اضافه کنید ، مانند مثال زیر:
نمودار را در اینجا وارد کنید
برخی از روشهای دیگر برای تجزیه کار شامل موارد زیر است:
اینها همه ابزارهای مفیدی برای هزینه پروژه های شما هستند ، اما پزشکان نیز باید موارد زیر را در نظر بگیرند:
هنگامی که تمام ارزش های مالی و هزینه های پروژه را محاسبه کردید ، فرمول ROI ساده است. بیایید در مثال زیر فرض کنیم که هزینه یک بار 400000 دلار برای پروژه ما وجود دارد تا زمان تولید را 20 درصد کاهش دهد. در این مثال ، سال 5 یکنواخت می شود و هرچه شرکت پیش می رود ، یک پس انداز قابل توجه وجود دارد:
نمودار را در اینجا وارد کنید
محاسبه دیگر که در بحث ROI مهم است ، تجزیه و تحلیل مبتنی بر بازده است. صنعت مالی هنگام تلاش برای تعیین نوع رفتار سرمایه گذاری یا یک سرمایه گذار یا مدیر پول ، تجزیه و تحلیل سبک را انجام می دهد. دو نوع سبک متمایز دارای منابع مالی و مبتنی بر بازده است. مبتنی بر بازده بیشتر توسط متخصصان مالی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا داده های ورودی ماهانه به راحتی در دسترس هستند. تجزیه و تحلیل مبتنی بر بازده سه تا پنج سال بازده ماهانه یک نمونه کارها را با کل بازده شاخص های مختلف مبتنی بر سبک مقایسه می کند. استنتاج می تواند در مورد چگونگی نزدیک این نمونه کارها به شاخص های مختلف شباهت داشته باشد. به عبارت دیگر ، یک مدیر صندوق یا سرمایه گذار معتقد است که آنها به روشی خاص سرمایه گذاری می کنند. تجزیه و تحلیل مبتنی بر بازده مدلی است که نشان می دهد آیا آنها این کار را انجام داده اند. اگرچه به طور مستقیم ROI را محاسبه نمی کند ، تجزیه و تحلیل مبتنی بر بازده می تواند به تعیین اینکه آیا مدیر سرمایه گذاری شما ارزش هزینه آنها را دارد یا خیر.
به مردم خود توانمند شوید تا با یک سکوی انعطاف پذیر که برای مطابقت با نیازهای تیم شما طراحی شده است - به فراتر و فراتر بروند - و با تغییر این نیازها سازگار شوید.
پلتفرم SmartSheet برنامه ریزی ، ضبط ، مدیریت و گزارش کار را از هرجای دیگر آسان می کند و به تیم شما کمک می کند تا مؤثرتر باشد و کارهای بیشتری انجام شود. در مورد معیارهای کلیدی گزارش دهید و در زمان واقعی کار را با گزارش های رول ، داشبورد و گردش کار خودکار ساخته شده برای اتصال و اطلاع رسانی تیم خود به کار خود ادامه دهید.
هنگامی که تیم ها در مورد کار و شفافیت وضوح دارند ، هیچ چیزی در این مورد وجود ندارد که در همان زمان چه چیزی می توانند انجام دهند. امروز SmartSheet را به صورت رایگان امتحان کنید.
آموزش مقدماتی فارکس...
برچسب :
نویسنده : علیرام نورایی
بازدید : <-PostHit->